Het zit er weer op

4 oktober 2018 - Estes Park, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag onze laatste echte vakantiedag. Hij begon weer goed. Om 7 uur meteen 3 stuks Moose. We waren net de Rockies NP binnen toen we een vrouwtje en haar jong en een jong mannetje zagen drinken. Binnen 2 minuten waren ze ook weer vertrokken, dus dat hadden we toch maar mooi weer te pakken. Om 8 uur waren we bij Bear Lake waar we een hike van 6 kilometer naar 3 verschillende meren hebben gedaan. In totaal had deze hike een hoogteverschil van ruim 220 meter. Bij het laatste meer had je een mooi uitzicht over de hoge bergen om je heen, Allen boven de 3000 meter. Na de terugreis hebben we nog een hike van 3,2 kilometer gedaan naar Alberta Falls. Op de terugweg begon het ineens te regenen en onweren, toch nog een nat pak. Toen we vanavond terug het park in reden om wild te spotten zagen we dat het boven in de bergen, waar we dus eerder vandaag hebben gehiked, flink had gesneeuwd.
Morgen vliegen we pas om half 6 (bij jullie is het dan al 1.30 uur in de nacht, dus hebben we nog wat tijd om te toeren, we zitten al op 1 uur van het vliegveld dus we hebben nog wat tijd. En zoals altijd komt natuurlijk ook het eindverslag nog. Voor nu in elk geval weer bedankt voor het meelezen en meeleven en de leuke reacties!

1. Elleke:
    5 oktober 2018
    Geniet er nog maar van vandaag. Ik wens jullie alvast een goede reis terug. Bedankt voor de leuke verhalen en prachtige foto's. We hebben er van genoten!!
  2. Marja Ista:
    5 oktober 2018
    Was weer mooi om jullie te volgen, en mee te genieten. Goeie reis terug!
  3. Rini Suurland:
    5 oktober 2018
    Zit er weer al op. Goede reis terug.tot snel
    Gr van ons.
  4. Aletha:
    5 oktober 2018
    Wat hebben jullie weer een geweldige en indrukwekkend mooie reis gemaakt. Het was erg leuk om op afstand met jullie mee te reizen en te genieten van de mooie plaatjes. Goede reis terug!
  5. Kees:
    Vanuit Bravis: goeie reis terug
  6. Dverwijs:
    5 oktober 2018
    Bedankt weer voor de mooie verhalen en mooie foto’s. Goede reis terug en welthuis!
  7. Adri:
    5 oktober 2018
    Heerlijk genoten van jullie prachtige reis. dat was voor ons genieten vanaf de stoel. goede reis terug, en welkom thuis op Tholen. dank voor de leuke reisverslagen met prachtige foto's .
  8. Mariëtte:
    6 oktober 2018
    Goede reis terug! Heb genoten van jullie reisverhalen!!!
  9. Matty:
    6 oktober 2018
    Bedankt voor de Leuke verhalen en prachtige foto’s!!!
    Goede vlucht terug ✈️