Bultruggen en Pelikanen

22 september 2015 - Monterey, California, Verenigde Staten

Vanochtend zijn we eerst naar Alcatraz geweest. Het zou goed zijn als ze de gevangenissen in Nederland ook zo zouden maken. Toen we van de boot afkwamen hebben we Lonneke en Arjen nog gezien zij gingen naar Alcatraz toe. Ik weet niet of ze al vrij zijn inmiddels.

Hierna via de highway 1 naar Monterey gereden. Onderweg zijn we Pelikanen en iets wat op een pinguïn leek, maar hier moeten we nog verder over studeren.

In Santa Cruz zagen we op 80 meter uit de kust 2 Bultruggen. Deze waren druk aan het jagen en kwamen regelmatig een flink stuk boven water. Ook gaven ze enorme klappen met hun staart op het water. Dit was geweldig om te mogen zien.

In Monterey hebben we nog zeeotters en herten gezien. Al bij al een bijzondere dag zo ie zo omdat we 2 jaar getrouwd zijn.

Na 385 foto's wel een tegenvallend diner gehad. Maar ja dan maar leven van de liefde.

Morgen verder zuidwaarts naar Pismo Beach.

Doeiii

1. Janneke:
    22 september 2015
    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Ik heb weer genoten van jullie verhalen hoor hahaha... Nu snap ik 'het verhaal van de slang' haha! Het ziet er allemaal weer super mooi uit, Oregon ook zeg, mooi daar! Geniet nog maar lekker van jullie laatste staat!
  2. Greetje van Gorp:
    22 september 2015
    Gefeliciteerd nog met jullie 2 jarig huwelijk,wat gaat dat snel!
    En wat een mooie reis maken jullie het is genieten van de verhalen en de schitterende foto's!
  3. Kees:
    22 september 2015
    Wat hebben jullie gegeten dan?
    Veel plezier nog hoor de laatste dagen. Bas ligt al te dromen van jullie thuiskomst.
  4. Suus:
    23 september 2015
    Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! (L)
    Is zo te lezen weer een geweldig mooie dag geweest! Als ik dit allemaal zo lees kan ik niet wachten ook weer een keer op roadtrip te gaan, al die gave en mooie foto's ook! Veel plezier nog voor de komende dagen!