De slang

19 september 2015 - Crescent City, California, Verenigde Staten

Na gisteren ruim 1200 km te hebben gereden. Zijn we vandaag van Florence naar Crescent City gereden.
Bandon bleek een leuk kustplaatsje te zijn waar in de haven volop werd gevist op krab. Buiten de haven lagen veel bootjes te driften op de sterke stroming veroorzaakt Door de branding. Dit was leuk om te zien. Een enkel bootje waagde zich buitengaats maar dit viel nog niet mee met 3m hoge golven.

Hierna zijn we verder langs de Pacific kust via Highway 101 gereden. Hier waren enkele mooie uitzichtpunten, zoals in het Samuel H Boardman state park.

We zijn nu in Californië (onze laatste staat van deze reis) waar we ook het Jedidah Smith State Park hebben bezocht. Hier vind je de reusachtige redwood bomen.

Tenslotte zijn we nog naar Crescent Beach geweest. Hier moesten we een kleine wandeling maken om op de Beach te komen en hier zag vrouwlief een 40 cm lange 'slang'?? weg schieten. (Ze houdt bij hoog en bij laag vol dat het een slang was) Je ziet hem dan ook maar deels op de foto.

De verbinding in ons motel is niet best dus misschien dat de foto's niet lukken vandaag. Morgen verder zuidwaarts naar Fort Bragg. Bye Honey's