Het zit er weer op

29 september 2016 - Vancouver, Canada

Vandaag hebben we een city tour gedaan . Een hop on hop of tour. Je koopt een kaartje voor de bus en kan er zo vaak uit als je wil.
Stanley Park was mooi met English Bay ernaast waar de grote vrachtschepen klaar liggen om de haven in te gaan. Ook de totempalen in dit park zijn mooi om te zien. We hebben veel gelopen in dit park. Hierna zijn we naar Granville Island gegaan. We zijn hier met een mini bootje overgevaren. Je kan er met 6 man in en de tocht duurt 5 minuten. Hier hebben we eerst geluncht, de vrouw inktvis en ik pittige scampies. En pittig waren ze, dat kan morgen leuk worden in het vliegtuig. Op Granville Island is een soort grote vrijmarkt vooral van etenswaar uit alle werelddelen. Een gezellige kleurige bedoening. Verder hebben we een beetje rond de havens gewandeld. Ook kwamen we door Chinatown, een heel arm gedeelte van Vancouver, waar veel criminaliteit is. Hier zag je ook erg veel zwervers. We hadden weer lekker gelopen vandaag dit betekende voor 1 van ons weer even een lekker dutje in de bus. Een mooie zonnige laatste dag was het. En dan nu koffers pakken. We hebben weer een fantastisch avontuur achter de rug, waar we 5000 km hebben gereden. De Coyottes en de beren waren natuurlijk geweldig om dit in het wild mee te maken. Maar ook het paringsspel van de elken was mooi. We hebben zo'n 200 kilometer gehiked wat een knappe prestatie is van youre hynesty, want sommige stukken waren erg steil. En ook de hoogte was deze keer goed te merken. Zeker als je boven de 2000 meter komt.
Morgen vliegen we om 18.30 uur naar Londen (jullie tijd; zaterdag 3.30 uur) waar we zaterdag om 11.40 uur  hopen te landen. Dan nog een stukje naar Amsterdam waar we rond 15.30 hopen te landen. We zullen eens kijken of onze viervoeter nog met ons mee naar huis wil. Er is gelukkig weer erg goed voor hem gezorgd. Fijn dat hij bij onze familie zo welkom is.
Morgen hebben we nog een beetje tijd en gaan we proberen om nog de zalmen trek te vinden.
Dit jaar hadden we weer een paar nieuwe fanatieke volgers erbij. Bedankt dat jullie ons (weer)hebben gevolgd en de leuke reacties, dit maakt het voor ons extra leuk om deze blog bij te houden.
Groetjes Diana en Ad en wie weet tot een volgende mooie trip.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lisette:
    30 september 2016
    Nog even genieten en dan weer veilig thuis komen. Fijne terugreis!!
  2. Elleke:
    30 september 2016
    We wensen jullie alvast een goede en veilige terugreis. Bedankt voor al de leuke verhalen en prachtige foto's. We hebben ervan genoten!!
  3. Brigitte Sins:
    30 september 2016
    Zo dat pakken ze jullie niet meer af.
    Leuk om op deze manier jullie te volgen.
    Goede terugreis
  4. Dverwijs:
    30 september 2016
    Bedankt voor alle leuke verhalen en foto's prachtig!! Een goeiereis terug en welthuis...
  5. Suus:
    30 september 2016
    Het was weer leuk jullie avonturen en foto's via deze blog te volgen! Fijne terugreis!