dol-fijne-verjaardag

3 november 2017 - Rotonda West, Verenigde Staten

Vandaag de verjaardag van vrouwlief. Om dit te vieren zijn we een dag met een luxe boot gaan varen. Als klein meisje van haar vader leren varen op de MARCO (Good old memories), hierdoor was het voor de kapitein geen probleem om over de golf van Mexico te laveren. We zijn van Englewood tot Boca Grande gevaren. Onderweg zijn we op een mooi wit zandstrand gevaren om lekker te zwemmen. Tijdens het varen kwamen we steeds dolfijnen tegen wat voor een Zeeuw toch speciaal blijft. Op een van de doorgangen naar open zee waren de dolfijnen in groepen aan het jagen. Fantastisch om te zien hoe ze de vissen opjagen, soms bespringen. Er was er een bij die de vis met zijn snuit een klap geeft om hem dan enkele meters verder versuft op te eten. Later kwamen er nog meerdere groepen dolfijnen bij. Fascinerend om te zien hoe ze samenwerken en hoe snel en wendbaar ze zijn. Dit alles op een diepte van soms nog geen 2 meter. Het was een heerlijke dag, 30 graden!
Als afsluiting van youre hynesties verjaardag zijn we in een gezellig restaurant met goede live muziek wezen eten. Voor Mn vrouwtje een Mahi Mahi. De baas heeft een 16oz steak op. Dus liggen we nu lekker uit te buiken op de bank.

1. Rita:
    Wat een geweldige verjaardag X
  2. Sandrina:
    4 november 2017
    Dat was zeker een geslaagde dag lekkerrrrrr op het water 🤗🤗
  3. Linda:
    4 november 2017
    Super gaaf!! Ik wil ook zo’n verjaardag!!🙈🎈🎈
  4. Lisette:
    4 november 2017
    Dat is nog is wat anders dan al die alligators van afgelopen dagen. Mooie dolfijntjes 😍
    Een verjaardag om nooit meer te vergeten!! 🎈🎊🥂🎉
  5. Aletha:
    5 november 2017
    Wat een mooi verjaardagscadeau die dolfijnen 🐬😍, onvergetelijk!
  6. Greetje van Gorp:
    5 november 2017
    Wel heel mooi als je zo je verjaardag kan vieren!!