kerstmis op het strand

4 november 2017 - Rotonda West, Verenigde Staten

Vandaag zijn we naar het strand geweest. Siësta Beach een breed lang strand met mooi wit poederzacht zand. Dit strand is al een paar keer gekozen tot mooiste strand van de USA. Het was 30 graden en voor Nederlanders een lekkere water temperatuur. Voor Amerikanen is dit toch wat anders. Ik heb heerlijk op mijn bordje rond gedobberd en genoten van de verschrikkelijk flauwe en overdreven Amerikanen die net deden of hun ballen er af zouden vriezen om het water in te gaan. Zij kunnen hier een heel spektakel van maken, terwijl het water toch zo'n 24 graden is.
Wat ook apart was, is dat we bij het zoeken naar een ander radiostation een zender met 24 uur kerstliedjes vonden. Met als gevolg dat de kerstboom nu met zekerheid gezet wordt bij thuiskomst en dat we bij 30 graden kerstliedjes zaten te zingen in de auto.
Merry Christmas

1. Linda:
    5 november 2017
    😂😂 ik zei gister ook al tegen Niels dat ik zin had om de kerstboom te zetten😂
  2. Annemarie:
    Wauw heerlijk!!
  3. Lisette:
    Ho ho ho!! Hahaha

Ik heb ook al de neiging om de kerstspullen van zolder te halen hoor!! Geen idee hoe het komt, miss wel omdat jullie er al zo mee bezig zijn 😂 Zo te lezen Linda ook, nu Marja nog en dan zit heel de Heijboerfamilie straks al tussen de kerstballen 😁🎄🎅🏼😎
  4. Suus:
    😂😂😂