Een Duitse huurauto

9 september 2015 - Forks, Washington, Verenigde Staten

Na een kleine vertraging maar goede vlucht zijn we gisteren aangekomen in Seattle.
Zoals altijd dacht de mannelijke helft van het stel alles even snel te regelen, zodat we na de karige maaltijd in het vliegtuig nog even lekker konden eten. Hij kwam hier echter bedrogen van uit, zo erg zelfs dat de nachtrust erg kort werd.

In januari een mooie SUV geregeld voor een leuk prijs bij een Duitse maatschappij. De slimmerik had de auto op zijn naam besteld maar met de creditcard van zijn lieftallige vrouw (haha). Dit vond de mevrouw van Alamo echter niet oké. Zij wilde dat de boekingsnaam op de mail werd veranderd. Daar sta je dan in Seattle om 9 uur 's avonds met een tijdsverschil van 9 uur met Duitsland. Gevolg was dat ik om 1 uur 's nachts met een Duitse mevrouw hints aan het spelen was A van Alfa D van delta enzovoorts.

De volgende morgen (vanmorgen) om 6 uur terug naar het vliegveld waar we zonder enige vraag of nachecken gewoon een SUV konden uitkiezen en kachelen maar. Vreemd maar oké de schrijver zal vannacht wel slapen naar in 48 uur 4 uur te hebben geslapen. Vrouw hand gelukkig meer geslapen en zelfs van het bellen met Duitsland niks gehoord!

Vandaag van Seattle naar Fors gereden. Dit is een plaats bij Olympisch NP. We zijn langs de westkust via de 101 gereden. Dit loopt grotendeels langs de Pacific Oceaan, het was apart om te zien dat direct naast het strand er meteen op steile cliffen bomen staan. We zijn oa op Ruby Beach geweest waar enkele mooie seastacks te zien zijn.

We zijn ook het regenwoud in geweest en hebben daar de Maple Glad Rain Forest trail en de Hall of Mosses trail gedaan. Erg mooi met allemaal varens en mos op de inmens grote bomen. Dit waren relatief  gemakkelijke trails maar een goed begin voor de rest van de vakantie.

Hopelijk vannacht geen Duitse vrouw aan de lijn en lekker slapen. Tot morgen.

Schuss

1. Kees: