internet op de Key's

8 november 2017 - Key Largo, Florida, Verenigde Staten

Vanochtend allebei al vroeg wakker in ons huisje aan het strand. We zaten al om half acht buiten waar de kleine witte reigers gewoon om eten bij je komen bedelen. Na een karig ontbijtje bij ons hotel zijn we naar het most southern point geweest. Dit is het meest zuidelijke stukje vasteland van de USA op 90 mijl afstand van Cuba. Hierna zijn we op zoek gegaan naar ons hotel in Key Largo. Dit is nog een hele tour geweest omdat er op de Keyes bijna geen internet is en de offline versie op de vrouw haar telefoon het hotel ook niet kon vinden. Aangezien er op de Key's veel mensen net zo goed Engels spreken als ik Spaans, had de weg vragen ook weinig zin. Gelukkig zijn we toch aangekomen na veel zoeken.
Onderweg heeft de vrouw nog Tarpons gevoerd. Ze werd hierbij nog geholpen door een pelikaan die ook wel een visje lustte.. We zitten in Key Largo in een huisje direct aan het strand, wat 's avonds met alle lichtjes van de bootjes een gezellige bedoening is. Uiteraard was ook hier de zonsondergang weer een waar spektakel (en ca 350 foto's). Morgen onze laatse volle dag van onze vakantie. We gaan morgen nog gauw even naar Orlando (531 km) waar we morgenavond naar Disney's Magic Kingdom gaan, waar de eerste versie voor dit jaar van Mickey's very merry Christmas Party is. Dit werd op het allerlaatste moment nog ff door het vrouwtje toegevoegd aan het programma. Je bent kerstfanaat of niet hè!😂 Het verslag zal misschien pas komen als we thuis zijn of op het vliegveld, want de kerstparty gaat waarschijnlijk een latertje worden. Mn vrouwtje ligt nu ook al te knikkebollen boven de tablet.

ps:
Speciaal voor Annemarie zal ik vragen of de bazin nog een paar total body  plaatjes wil toevoegen😅

1. Suus:
    9 november 2017
    Klinkt weer super! Heel veel plezier op jullie laatste volle dag en in Disney natuurlijk! Have fun! :-)
  2. Lisette:
    9 november 2017
    Wat is het er toch prachtig!

De tijd vliegt... alweer bijna naar huis. Geniet van de laatste dag!! En weer veilig thuis komen hoor 🤗
  3. Adri:
    9 november 2017
    Wat geweldig allemaal, heb er elke keer van "meegenoten". dat zal niet mee vallen voor jullie straks op het gure eiland Tholen. het is hier zuur weertje, neem een koffer zon mee.
    goede reis en tot horens of ziens, gr.
  4. Aletha:
    9 november 2017
    Och het zit er alweer bijna op, lees ik. Nog even éxtra genieten van de laatste dagen dan!
    Bedankt voor alle mooie verhalen, het was erg leuk om alles te lezen en jullie te volgen!
    Heel veel plezier nog daar en alvast een hele goede en veilige reis terug 😘
  5. Aart:
    9 november 2017
    Leuk die reisblog mooi daar hoor
    Goede thuisreis en dan weer lekker geniete in de krabbekreke😃
  6. Kees:
    9 november 2017
    Goeie reis terug hoor jongelui.
    Bas zit al voor het raam te wachten.
  7. Annemarie:
    10 november 2017
    Leuk inderdaad om jullie zo te kunnen volgen en mee te reizen. Hele goede reis terug. En zo te zien zien jullie er nog even strak uit als dag 1 maar wel 50 tinten bruiner! Geniet en nog even van! 😘
  8. Sandrina:
    10 november 2017
    Wat een leuk stulpje weer, nog even genieten 🤗