Magic Kingdom

9 november 2017 - Kissimmee, Verenigde Staten

Na een reis van bijna 600 kilometer, waren we vanmiddag rond 2 uur in ons resort vlakbij Orlando. We dachten dat Los Angeles een chaos was om te rijden, Miami doet hier nauwelijks voor onder met het verschil dat ze hier als gekken rijden en werkelijk iedereen gewoon op de telefoon bezig is terwijl men slalomt.
We zijn nu weer in een stukje Amerikaanse overdaad. Ze vragen in dit resort werkelijk overal geld voor, wat wij natuurlijk aan alle kanten zien te voorkomen als echte Nederlanders.
Vanavond zijn we naar Mickey's very merry Christmas Party geweest. Een gigantische show met alle mogelijke overgave en overdaad uitgevoerd. Wij vonden het prachtig om te zien. Het is ontzettend knap hoe ze dit allemaal voor elkaar krijgen. Wat ook opviel was het aantal mensen in een rollator of een rolstoel. Het bleek al snel dat er of een genezende kracht van Mickey uitgaat of de rollators worden alleen gebruikt voor de beste plaatsen, want sommigen liepen en klommen als de besten om op de foto te gaan of om alles beter te kunnen bekijken.
Morgen vliegen we pas om half 9 's avonds ( 02.30 uur Nederlandse tijd), dus hebben we nog tijd om 's ochtends gebruik te maken van het zwemparadijs op het resort. Er zal nog een slotverslag volgen.

1. Dverwijs:
    10 november 2017
    Bedankt voor de mooie reisverslagen en foto's, het zit er bijna op de tijd gaat snel!!wensen jullie een goedereis terug en welthuis ✈️ Groetjes van ons 😀