Ixtapa

14 september 2015 - Hood River, Oregon, Verenigde Staten

Om 7 uur vertrokken voor de reis naar Hood River. We hebben ervoor gekozen om de ochtend niet meer door te brengen in Mount Rainier maar om Mnt St Helens te bezoeken. Dit is een vulkaan die in 1980 voor het laatst is uitgebarsten. Het was indrukwekkend om te zien hoe de natuur zich hersteld na dat er een modderstroom van 46 meter dik overheen is gegaan. De krater was prachtig te zien. De eekhoorns waren hier erg tam en kwamen uit je hand eten.

Hierna doorgereden naar Hood River. Dit ligt aan de Columbia river en is een erg mooie route. We hebben verschillende watervallen bezocht. Erg mooi om dat geweld van zo dichtbij te zien. We slapen hier nu een extra nachtje, want eigenlijk zouden we hier morgen pas aankomen, maar we kunnen onze tijd hier goed besteden.

Voor morgen hebben we een lange hike op het programma staan van zo'n 20 km. Hier zullen we waarschijnlijk de hele dag wel zoet mee zijn.

Als er geen foto's bij dit verslag verschijnen dan komt dat omdat de verbinding hier erg traag is en zullen jullie helaas een paar dagen moeten wachten.

Werkse voor degenen die moeten werken en tot het volgende verslag. Bedankt voor jullie leuke reacties.

Tenslotte vanavond super lekker gegeten bij een Mexicaan, zie de titel van dit stukje.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade