Zalm trek

15 september 2015 - Hood River, Oregon, Verenigde Staten

Vandaag nog niet de lange hike gedaan die we eigenlijk wilden doen, maar al bij al  toch ruim 14 km gehiked. De dag begon met lichte regenval wat sommige trails vrij glad maakte. We begonnen met Horse tail, Pony tail en Triple falls. Dit was een hike van ruim 7 km die op sommige stukken over los liggende rotsblokken en stenen ging. Het leek erop dat de trail onlangs was ingestort.

Hierna zijn we naar de hikes voor morgen gaan kijken de Eagle Creek trail. Hier zagen we bij aankomst de zalmen trekken stroom opwaarts. Prachtig om te zien hoe zulke grote vissen op sommige plekken gewoon over het droge gaan.

Verder hebben we de Elowha Falls en Hole in te Rock falls gedaan al bij al een flinke afstand ook in hoogtes en een mooie opwarmer voor morgen, want dan gaan we echt kijken of we de lange hike kunnen volbrengen.

GROETJES!

1. Marja:
    15 september 2015
    Zo zo sportief bezig mooie watervallen en prachtige kleuren van de bomen en wat mooi de trek van de zalm genieten maar groet Xxx
  2. Janneke:
    15 september 2015
    Jullie zijn lekker veel aan de wandel! Super leuk om het te volgen, misschien moet ik Amerika toch ook maar eens op mijn lijstje zetten haha... Ik ben weer bij met lezen, ik zie de volgende weer tegemoed!
  3. Kees:
    15 september 2015
    Schitterende foto,s. Kijken jullie wel uit dat je niet naar beneden stort. Met die zalmen das ook prachtig. Kun je niet een paar goeie vette zalmen meebrengen.