jaarlijkse douane massage

23 oktober 2017 - Düsseldorf, Duitsland

Na gisteren overnacht te hebben bij van der Valk in Dusseldorf, zijn we klaar voor vertrek naar Florida. Deze keer vliegen we dus vanaf Dusseldorf, het zag er allemaal goed uit. Vrij dicht bij het vliegveld, korte wachtrijen bij de controles, prima luchthaven. Tot we bij de laatste controle, toen we al bij onze gate waren aangekomen, kwamen en ik 10 minuten later in mijn onderbroek voor 3 Duitse mannen en 1 Duitse vrouw met snor stond. Alles uit, rugzak en kleine koffer helemaal leeggehaald. Mij werd gevraagd wat ik met 2 portefuilles op zak deed. Hmm ik kon toch moeilijk zeggen dat mijn lieftallige vrouw er zelf niet zo goed voor kan zorgen?! Toen ook nog door de scan, pas toen ik vertelde dat ik anders mijn schoonpapa zou inschakelen werd de Gestapo wat milder. Wat een schoonvader bij de douane niet waard Is!! Na nog een lekkere massage over alle metalen zitten we nu dan toch in het vliegtuig om over te steken naar Atlanta, om van daaruit door te vliegen naar Miami. Als we daar zijn zullen wij jullie op de hoogte houden van onze capriolen. Groetjes Ad en Diana

PS donaties zijn welkom voor Diana aangezien haar portemonnee in Dusseldorf onvindbaar was.

1. Linda:
    23 oktober 2017
    Hahahhaha nee Ad dat meen je niet!! Dan valt het bij mij nog mee dat ik er 2x uit gehaald wordt omdat er flesjes in mijn tas zitten😂 hahahahhaa ooooo tsjonge wat erg! Gelukkig wel de vlucht gehaald! Goede reis en dat wordt geen fooi zonder portomonnee van Diana😜
  2. Aart:
    23 oktober 2017
    Ha ha die is zuiver
    Tip zorg altijd voor een spoortje in je broek dan zijn ze zo uitgekeken😅