Miami

23 oktober 2017 - Miami Springs, Florida, Verenigde Staten

We zijn veilig en wel aangekomen in Miami. Na een vlucht van 9 uur naar Atlanta in een krap vliegtuig, bleek maar weer eens hoe corrupt douaniers kunnen zijn. Bij de paspoort controle in Atlanta zagen we de bui al weer hangen maar gelukkig was deze mevrouw voor 2 boerderijdropjes al om te kopen. Ze vroeg; Do you have stroopwafels with you!? Ehh nee, maar Hollandse drop kende ze nog niet. Daarvoor deed ze zelfs haar zwarte handschoentjes uit en stak gretig haar hand uit. Het smaakte interesting. Ik hoop dat schoonpapa wat meer rekent dan een zak drop. Na een lekkere Heineken van 8 dollar nog 1.5 uur gevlogen naar Miami en hier een grote Dodge opgehaald waar we de komende weken mee gaan toeren. We slapen (hopelijk) vannacht in een luxe halve sterren hotel waar we gezelschap hebben van de nodige vlooien (ik had beter mn mond kunnen houden toen ik wat zag bewegen) in bed. Hoe meer zielen hoe meer vreugd (en een beetje jeuk moet kunnen). Morgen gaan we via de oostkust van Florida naar onze villa in Haines City, onze uitvalbasis voor de 1e week.
Tot morgen

1. Adri:
    24 oktober 2017
    Geweldig, geland in de VS, we reizen weer mee op afstand! fijne vakantie gewenst hoor!
  2. Sandrina:
    Fijne vakantie
  3. Greetje van Gorp:
    24 oktober 2017
    Fijne vakantie en ik verheug me op jullie mooie reisverhalen!