Lange reis naar Vancouver

13 september 2016 - Vancouver, Canada

Hallo allemaal,
We zijn weer op merote. Vanochtend om half 7 vertrokken uit de ene wereldstad Sint Annaland en 25 uur later aangekomen in die andere wereldstad Vancouver. De reis is voorspoedig verlopen al begonnen we met een klein uurtje vertraging op onze vlucht van Amsterdam naar Toronto. Hierdoor hadden we net genoeg tijd om van het ene vliegtuig in het andere te stappen. Dit kwam ook mede door de zeer strenge beveiliging in Canada, na ongeveer 20 keer je boardingpas gescand te hebben gaat het toch vervelen.
Het stuk staal in mijn been zit er gelukkig ook nog in bleek in Toronto, het blijft toch altijd weer maar afwachten of de scan gaat piepen of niet.
Morgen gaat de trip echt beginnen we gaan van Vancouver naar Whistler. Het is hier prachtig weer, zo'n 25 graden. Dat beloofd mooie plaatjes op te leveren. Nu gaan we de oogjes dicht doen. Morgen zullen we jullie weer bijpraten over onze trip. Bijgevoegd nog een paar foto's en de eerste filmpjes van de Rockies.

1. Marja:
    13 september 2016
    Hoi gelukkig gezond aangekomen veel plezier met jullie avontuur geniet ervan groetje s
  2. Janneke:
    13 september 2016
    Leuk!! Weer mooie reisverhalen lezen van jullie!! Heel veel plezier samen
  3. Lisette:
    En nu lekker genieten! Veel plezier vakantiegangers! Liefs
  4. Dverwijs:
    13 september 2016
    Fijne vakantie, geniet ervan Gr van ons!!!