Neverland en onze filmster

24 september 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag onze laatste rit zuidwaarts. Eerst hebben we de Neverland Ranche gezocht van MJ. Helaas konden we niet verder komen dan de poort en was er niks te zien van het landgoed.

Hierna zijn we naar Solvang gereden. Een Deens stadje in Californië. Was leuk en apart om te zien. Alles was in Deense stijl gebouwd.

Ook nog een bezoek gebracht aan Santa Barbara. We hebben nog een hengeltje uitgegooid. Zwager zei van de week dat de vis maar klein was, maar hier kan hij nog wat van leren.

Hierna naar LA gereden en 's middags een tour gedaan bij Warner Bros. Was interessant om te zien hoe films en series daar op locatie worden opgenomen. Er waren diverse sets van bekende series.
Vrouwlief is wel gesignaleerd op een bezemsteel en in de ruimte maar als echte stallandse is dat geen kunst.
Ik vrees dat er echter geen filmcarierre inzit en dat het voorlopig bij Bravis blijft.

Benieuwd naar jullie mening van het acteer talent van youre hynesty.

Morgen alweer onze laatste dag.