Aan alles komt een eind...

25 september 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Het zit er weer bijna op. Vandaag naar het Hollywood sign in de bergen geweest.
Hierna hebben we de rest van de dag op Santa Monica Beach Door gebracht. Hier was een flinke branding waarbij je steeds Door de golven werd weggesmeten.

Kwamen we op een gegeven moment uit het water zien we daar een hele kudde meeuwen en duiven rond onze handdoeken lopen. Er lag nog een aangebroken zak chips en die hadden ze mooi even buit gemaakt. Geen kruimel meer erin. Alle mensen lachen. We hebben wederom een fantastische reis gehad. Heel anders dan vorig jaar.
We hebben bultruggen, vinvis, Orca's, pelikanen, diverse soorten herten en eekhoorns, een Bandijsvogel en nog veel meer dieren gezien. Dus we konden onze usa wildlife lijst flink uitbreiden dit jaar. Het weer is ons deze reis goed gezind geweest. Waar het normaal in Washington en Oregon vaak regenachtig en mistig kan zijn was het bij ons vrijwel altijd zonnig.

We hebben deze reis 6250 km gereden. Ongeveer 75 km gehiked waarvan de helft boven de 2000 meter. Al bij al weer een fantastische ervaring.

Morgen om 8.30 (17.30 jullie tijd) vliegen we naar Toronto en we hopen zaterdag om 10.15 te landen op Schiphol. Eens kijken of Basje nog met ons mee naar huis wil, want die heeft het erg naar zijn zin gehad op zijn logeeradres.

Bedankt voor jullie belangstelling, het was leuk om jullie reacties te zien, en tot gauw.

Groetjes Diana en mij

1. Marja:
    25 september 2015
    Wat een prachtige verhalen heb er van genoten. en je hebben veel gezien veel gereisd het avontuur zit er op we kijken er al maar uit julie weer terug te zien ook bas een hele goede reis en fijne vlucht tot morgen Xxx
  2. Lisette:
    Fijne reis naar huis!
  3. Hilda:
    25 september 2015
    Wederom genoten van jullie foto's en verhalen, een mooie vakantie om op terug te kijken! Goede terugreis. Groetjes Hilda