Otters

17 september 2015 - Bend, Oregon, Verenigde Staten

Vanmorgen om 7 uur zuidwaarts vertrokken naar Bend. Een rit van ruim 500 km.

Eerst zijn we naar John Day Fossel beds gereden. Hier zouden fossiele afdrukken in het gesteente te zien zijn. We vonden de rit er naar toe mooier tussen mooie natuur en langs een rivier. Op het eind waren de Painted Hills wel mooi om te zien. Dit leek op de Seven colored earth op Mauritius.

Hierna doorgereden naar Smith Rock State Park. Dit is een steile rotswand die veel gebruikt word Door klimmers. Ook zijn er enkele hikes. Na een steile afdaling (was voor sommigen pittig na de lange trail van gister) zagen we in de rivier 2 otters heerlijk jagen. Mooi om te zien hoe soepel en snel zij vissen vangen. Daar kunnen de zwagers nog wat van leren haha. Dit was een heel klein park, maar voor ons toch een leuke verrassing.

Morgen gaan we verder zuidwaarts we willen een bezoek brengen aan Crater Lake en op weg naar onze eindbestemming misschien nog een paar watervallen bekijken. We overnachten dan in Roseburg.