Eagle Creek to Tunnel falls trail

16 september 2015 - Hood River, Oregon, Verenigde Staten

We hebben vandaag als ervaren hikes een tocht van 21.6 km gelopen.

De hike begon bij het punt waar gisteren de foto's van zalmen zijn genomen en ging over een op sommige plekken erg smalle trail. Hier waren staaldraden gespannen omdat op enkele plekken de afgrond wel 50 meter diep was. Het keerpunt lag op 6 mijl bij de Tunnel Falls, een hoge waterval waar je onderdoor kunt lopen. Een erg mooie waterval waar het erg smal en diep was zoals op de foto's te zien.
Onderweg zijn we ok de Metlacko Falls en de Punchbowl Falls tegen gekomen. We hebben 6 uur over deze trail gedaan.

We kwamen nog een Amerikaan tegen die dacht dat ik een Italiaan was haha hij kon aan Diana wel een stuk beter zien dat ze Nederlandse is.

Al met al een mooie hike maar we kunnen het wel goed voelen dat we geen 20 meer zijn. Diana zegt: 'Ik bin gebroke'.

Morgen gaan we na 3 mooie dagen in dit gebied verder zuidwaarts naar Bend.