outback steakehouse

6 november 2017 - Rotonda West, Verenigde Staten

Vandaag onze laatste dag in onze villa. We zullen hem missen. Veel ruimte, lekker zwembad en vooral ieder zijn eigen badkamer (wat een rust voor een man). Vandaag naar Crescent Beach geweest. Ook hier zacht wit zand en helder water waar de vissen voor je voeten weg schieten. Ook waren er stingrays in het ondiepe gedeelte. Terwijl je op je bordje ligt te dobberen duiken de vogels 2 tot 3 meter naast je de vissen uit het water, ze missen zelden, mooi om te zien en knap hoe ze de vissen in de lucht nog een keer in de juiste richting gooien en dan hap slik weg die vis. Vanavond zijn we in Port Charlotte bij outback stakehouse wezen eten. Dit is weer eens een ouderwetse schrans partij geworden. De vrouw een steak van 12 oz en een kreeftenstaart met achteraf een brownie met ijs en slagroom (jawel, glutenvrij! Wat een feest voor het vrouwtje) en de baas zelf een rib en een bloomin union ( een ui in
de bloem en pittige kruiden gefrituurd) met achteraf een karamel ijsje.
We zijn nu al tot de conclusie dat het iets te veel van het goede was, en we moeten de nacht nog in!!! Maar wat hebben we heerlijk gegeten. Alles op! Er komt bij ons geen doggy back aan te pas, terwijl dat hier toch de normaalste zaak van de wereld is. Onze ober zei na het hoofdgerecht tegen Diana dat er zeker geen ruimte meer was voor een toetje....had die zich even vergist! Ik denk dat ze in de keuken stiekem weddenschappen hadden afgesloten of we alles wel op gingen krijgen😃
Morgen gaan we naar de Everglades, maar hier is waarschijnlijk nog best veel gesloten als gevolg van hurricane Irma.

Ps: nog steeds genieten we van al jullie leuke reacties, dank daarvoor!

1. Lisette:
    Stelletje vreetzakken!!! 😝

Ben benieuwd naar jullie nieuwe onderkomen en veel plezier op de everglades! Ik voel dat jullie nichtje nu ook een dansje doet... ze wenst jullie ook veel plezier denk ik haha 😋
  2. Aletha:
    7 november 2017
    Heerlijk zeg, ook lekker echt Amerikaans eten hoort erbij!
    Wij genieten ook van jullie verhalen (althans ik wel), dus blijf ze vooral schrijven!
    Zo krijgen wij (ondanks de nachtvorst) ook weer een beetje zonnig vakantiegevoel 😎
  3. Annemarie:
    7 november 2017
    Dat wordt weer flink batmintonnen in de nachtdienst ! Het valt me wel op dat er steeds minder foto’s gemaakt worden van de total bodies 😂!! Lekker genieten van al het culinaire lekkers 😋! 💋
  4. Greetje van Gorp:
    7 november 2017
    Het eten ziet er goed uit en jullie kunnen het hebben!
  5. Rita:
    7 november 2017
    Waar laat je het toch allemaal 🤔😲.?
    Heerlijk.
  6. Sandrina:
    7 november 2017
    Heerlijk weertje en wat een prachtige stranden, en dat zijn behoorlijke porties als je straks nog maar in dat viegtuig past 😂😂