kwallen

5 november 2017 - Rotonda West, Verenigde Staten

Vandaag naar Manasota Key Beach geweest. Het was weer 30 graden + vandaag en daarom misschien wel begrijpelijk maar toch wel apart voor ons dat de kerkdiensten op het strand worden gehouden.
Omdat er al een paar dagen aanlandige wind is waren er vrij veel kwallen. Er was dan ook niemand in het water daar.
We zijn toen maar een stukje terug gereden naar Englewood Beach. Hier waren er minder dus lekker gebadderd daar. Wat opviel (je kunt ze boven alles uit horen kakelen), was dat er veel oudere vrouwen in groepjes op het strand waren, in soms aardig beschonken toestand. Er viel er zelfs een door de wind om (windkracht 3). Ze zijn erg aanwezig. Omdat we op dit moment toevallig een villa met zwembad bezitten leek het ons een goed idee om daar nog maar eens gebruik van te maken, voor je het weet is het over.
Vanavond hebben we de grote barbecue maar eens geprobeerd. Dat is toch anders barbecuen dan op een paar kooltjes. Morgen onze laatste dag aan de westkust en tevens in deze villa.... Nog maar even genieten van deze luxe.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade