Bighorn

26 september 2018 - Hermosa, Verenigde Staten

Vandaag zijn we verder oostwaarts gegaan naar Lovell, een kleine rit van 150 km.
Bij het uit rijden van Cody kwamen we de moeder Grizzly en haar jongen nog tegen, zei het wel van veraf. Weer een stukje verder zagen we een vos jagen in het weiland tussen de paarden. Mooi om te zien wat voor sprongen hij maakte om wat te kunnen vangen terwijl de paarden totaal niet naar hem omkeken.
Na 1.5 uur kwamen we in Bighorn NP aan. Dit is een klein park waar Bighorn schapen zijn te zien en met geluk ook Mustangs. Dit geluk hadden we want midden op de weg kwamen we 5 stuks tegen. De Bighorn schapen waren moeilijker te vinden maar uiteindelijk hebben we er toch een paar in de verte kunnen vinden. De Canyon die door het park loopt was erg indrukwekkend en zeer diep op het uitkijkpunt naar mijn schatting zeker 100 meter.
We slapen vandaag op een Ranch met prachtig uitzicht op de bergen en Mustangs op de Ranch, ik heb de reisleider net naar binnen moeten slepen, ik vrees dat ze een Mustang voor haar verjaardag wil.
Helaas kunnen we geen foto's meer toevoegen daar we het kabeltje zijn verloren😥😥😭😭. Morgen een lange reis voor de boeg naar de Blacklands in South Dakota, ca 600 km.

1. Aletha:
    28 september 2018
    Wat een prachtige omgeving en geweldige overnachtingsplek op zo’n ranch! Mooie foto’s hoor