denver

17 september 2018 - Glenwood Springs, Colorado, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Hier zijn we weer. Na een lange reis met 1.5 uur vertraging zijn we in ons hotel in Denver aangekomen. Het is nu 06.45 Nederlandse tijd, dus is de helft van het reisgezelschap 24 uur wakker, de andere helft heeft waarschijnlijk 1 vlucht gemist in haar beleving.
We zijn zondagavond vertrokken en hebben 1 nacht bij van der Valk geslapen. Dit omdat het de bedoeling was om om 11.55 te vliegen en we dan continu in de file zouden rijden. Bij aankomst vanochtend op Schiphol gelukkig 1 vertraging op het bord en natuurlijk voor de vlucht naar Toronto. Tegen 14.00 uur zijn we dan toch vertrokken en 7.30 uur later waren we de plas over. Voor de verandering weinig tot geen problemen bij de douane. We zijn vanaf Toronto met een vlucht van 3,5 uur aangekomen in Denver waar we onze auto hebben opgehaald en naar ons hotel zijn gereden (10min).
Het is nu tijd voor een klein dutje en dan morgen op naar Glenwood Springs, een rit van ongeveer 3.45. De schrijver gaat nu slapen, de directeur gaat het routeplan nog even doornemen🙄.
Tot morgen

1. Kees:
    18 september 2018
    Mooi! Veel plezier en een goeie vakantie.
  2. Dverwijs:
    18 september 2018
    Fijne vakantie geniet ervan!
  3. Sandrina:
    18 september 2018
    Lekker slapen we wachten geduldig af 🤗
  4. Annemarie:
    19 september 2018
    Heerlijk weer lekker samen op pad!
  5. Els van der Veren:
    22 september 2018
    De kop is er af. Het genieten kan beginnen, veel plezier.