Huh paard

21 september 2016 - Canmore, Canada

Vandaag al weer 3 jaar getrouwd . Als cadeautje mocht vrouwlief al om 6 uur uit bed om de dagelijkse aflevering van opsporing verzocht op te nemen. We begonnen al vrij goed want wij zoeken het steeds op afgelegen weggetjes, maar tussen de afrit en de snelweg kwamen we vanochtend al een kleine kudde met elken tegen. Op ons doelwit, Vermillion Lakes was het uiteraard erg rustig en lagen de wilde dieren waarschijnlijk nog op een oor. Hierna ons geluk maar gewaagd op Norque, een weg naar een ski resort. Hier hoorden we al vrij snel de mannetjes elken brullen naar de vrouwtjes. Hier zagen we dan ook enkele elken grazen, en zoals het hoort , de vrouwtjes naar de man luisteren.
Ik weet niet of het door het gebrul van de elken kwam, maar de vrouw kreeg zin om paard te gaan rijden. Zij heeft een tocht van 1 uur in de vallei gemaakt, langs de bergen en een rivier, wat volgens haar prachtig was. Dit gaf mij even tijd om te gaan shoppen.
De middag hebben we in Banff door gebracht waar we enkele mooie souvenirs hebben gescoord. De economie moet ook in Canada draaiende blijven. Bij thuiskomst dacht de vrouw dat het hotel een cadeautje had weggezet op de kamer, maar ja ze geloofd ook nog in de kerstman, dus dat kan gebeuren. Vanavond  hebben we allebei een elkburger  gegeten.  Met voor vrouwlief een halve liter glutenvrij  bier. Onze trouwe volgers weten misschien nog wel dat de afgelopen 2 jaar het eten niet best was op deze bijzondere dag. Voor het eerst in 3 jaar dus een keer fatsoenlijk eten op onze trouwdag.
Morgen vertrekken we uit Canmore en gaan we naar Jasper voor 3 nachten. Waarschijnlijk hebben we daar geen internet, dus jullie zullen het misschien een paar dagen zonder ons moeten stellen. Maar wees niet bang de fotograaf gaat gewoon door en ook de razende reporter zal jullie zodra het kan weer op de hoogte houden.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lisette:
    22 september 2016
    Dat was weer een geslaagde dag. En Diana had voor een uurtje het mooiste uitzicht! :D
  2. Marja:
    22 september 2016
    Eindelijk paard rijden je droom ik dacht als kado van Ad een paard gekregen haha maar leuk hoor en allebei gefeliciteerd ee nog veel plezier ee
  3. Brigitte Sins:
    22 september 2016
    Wat moet ik straks als jullie thuis zijn. Ik lees dit liever bij mijn ochtend kopje koffie dan de krant haha
  4. Sandrina:
    Hahaha die mutsen
  5. Arjan:
    Meer foto's
  6. Suus:
    23 september 2016
    Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Zo te lezen was het een geslaagde dag haha!